wtorek, 7 kwietnia 2015

Informacja + niespodzianka

Chciałabym was bardzo przeprosić za moją długą nieobecność. Niestety nie będę jeszcze dodawała nowych rozdziałów, ponieważ mój laptop jest w naprawie. Wiem, że niektórzy pomyśleli, że już skończyłam z opowiadaniem, ale dopiero teraz mogłam dodać notkę. Jeszcze raz bardzo was przepraszam. Myślę, że nowy rozdział pojawi się około miesiąca.
A tu macie małą niespodziankę, w postaci zwiastuna.
Do zobaczenia :)

https://www.youtube.com/watch?v=4qNyOlhPI4E&spfreload=10

8 komentarzy:

  1. Śliczny zwiastun :)
    dziękujemy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki kochany *O*
    DZIEKUJEMY <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :)
    wspaniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czemu?Jak dla mnie fajne opowiadanie

      Usuń
  5. zajebisty zwiastun!
    najlepszy na swiecie;d

    OdpowiedzUsuń
  6. 'chujowe ff"
    chyba najlepsze naprawde, a ktoś u góry może zazdrościć i fajnie że jużwróciłaś pisać

    OdpowiedzUsuń